•*´¨`*• اس ام اس بارانی•*´¨`*•
نوشته شده توسط : نیلوفر

در روز بارانی ، چتر نشانه فداکاری است ......

پس چتری باش برای آنکه دوستش داری ، در روزهای بارانی اش

_________________________________________________

هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی همون قدر دوست دارم.

_________________________________________________

طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست میدارم ،،، میدانم که میدانی . . .

_________________________________________________

خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...

_________________________________________________

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان... ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند...

_________________________________________________

علم ثابت کرده که شکر در اب حل میشه.پس هیچوقت زیر بارون راه  نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم

_________________________________________________

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم


________________________________________________

خودکارم را از ابر پر می کنم و برایت از باران می نویسم

_________________________________________________

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

_________________________________________________

سکوتم را به باران هدیه کردم/ تمام زندگی را گریه کردم/ نبودی در فراق شانه هایت/به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

_________________________________________________

اندكی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت كند . . .

________________________________________________

گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید، ‌طراوت داد
.
.
.
.

و رفت ............

_________________________________________________

نگاهم یاد باران كرده امشب
مرا سر درگریبان كرده امشب

غم وفریاد من ازاین و آن نیست

دلم یاد رفیقان كرده امشب.

_________________________________________________

مانند باران باش و ببار و نپرس پیاله های خالی از آن کیست !

_________________________________________________

می شه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
می شه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
می شه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
می شه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد


_________________________________________________

یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی . . .


_________________________________________________

بگذار نگاهت را لمس کنم
عاشق حریر مخملی نگاهتم
باران نگاهت از ابر تنم میریزد
ماه یادگار نیم رخ توست


________________________________________________

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش "علف هرز" و "گل سرخ" یکیست..


________________________________________________

شبی غمگین ، شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ، دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد ، به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد ، تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد ، او هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد .


_________________________________________________

هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم


________________________________________________

شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم


________________________________________________

تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..


_________________________________________________

ازمیان كسانى كه براى دعاى باران به تپه ها مى روند تنها كسانى كه چتر با خود مى برند به كارشان ایمان دارند.


________________________________________________

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....


_______________________________________________

خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است


_________________________________________________

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم . . .


_________________________________________________

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .


_________________________________________________
دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند . . .


______________________________________________

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام . . .


_________________________________________________

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

_________________________________________________

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟


________________________________________________

سکوتم را به باران هدیه کردم/ تمام زندگی را گریه کردم/نبودی در فراق شانه هایت/به هر خاکی رسیدم تکیه کردم


_________________________________________________

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار و یا یار به من
یا هردو بمیریم و به پایان برسیم


_________________________________________________

فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی
تو کویر آرزو باران رحمتی
به گمونم آخر عاشقای عالمی
بذار راحتت کنم >>> فکر میکردم آدمی...!!!!


________________________________________________

روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت
زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت
چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم
آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت


________________________________________________

گه یک شب دیگه زیر بارونا قدم زدی بدون
که تموم فکر من پیش تو بود
مثه تو تو  زندگیم هیشکی نبود...............


________________________________________________

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم ، هرچه هستی گذرا نیست

هوایت ، بویت ... فقط آهسته بگو  . . . با دلم می مانی . . .


______________________________________________

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی/آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی


______________________________________________

تو یعنی پاکی باران تو یعنی لذت دیدن

تو یعنی یک شقایق را به یک پروانه بخشیدن
تو یعنی از سحر تا شب به زیبایی درخشیدن
تو یعنی یک کبوتر را زتنهایی رها کردن
خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن
تو یعنی روح باران را متین و ساده بوسیدن
______________________________________________
همیشه ابرا می بارن اما همه عاشق ستاره ها میشن، مواظب باش چشمک ستاره، گریه ی ابرو از یادت نبره..

______________________________________________

قطره ی بارون ممکنه کوچیک دیده بشه اما یک گله تشنه همیشه منتظره باریدنشه.

______________________________________________


زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ
شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی . .

______________________________________________

 

یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی . . .

______________________________________________

تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی  / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی . . .


______________________________________________

نیا باران زمین جای قشنگی نیست ، من از جنس زمینم ، خوب می دانم که گل در عقد زنبور است ، اما یک طرف سودای بلبل یک طرف بال و پروانه را هم دوست می دارد ، نیا باران پشیمان می شوی از آمدن ، در ناودان ها گیر خواهی کرد ، اینجا جمعه بازار است ، عشق را در بسته های زرد و کوچک نسیه می دادند ، نیا باران زمین جای قشنگی نیست !

______________________________________________

توآن باران تند بیقراری
که راهی غیر باریدن نداری
نمی ماند نشانی از بدی ها
اگر بر تک تک دلها بباری


______________________________________________

طنین آشنای برف و باران
ببین اکنون صدای برف و باران
زلالی و سپیدی در هم آمیخت
میان خنده های برف و باران


______________________________________________

خداوندا ! دلم را دل بفرما
مرا کامل تر از کامل بفرما!
دلم گل کرد در آیات باران
تمام سوره را نازل بفرما!

______________________________________________

چو کودک زیر باران می دویدم
چه نجواهایی که از باران شنیدم
من از آیات سبز آفرینش
تماشایی تر از باران ندیدم

______________________________________________

بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست به تکرار باران خطا میکنم.
______________________________________________

تو دلم آتیش زدی در فصل بارون .. نمی خوام زنده باشم .. نمی خوام زنده باشم .. بدون تو ..
تو به من زخمهای زدی .. که نمی خوام مرحمشون کنم ..
نمی خوام زنده باشم .. نمی خوام زنده باشم .. بدون تو ..

______________________________________________

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی
گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من / یه که گویم که تو باران زمستان منی . . .

______________________________________________

مثل باران چشمهایت دیدنی است ? شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست ? خنده هایت بی نهایت دیدنی است . . .




:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: