اس ام اس عاشقانه شغل ها
نوشته شده توسط : نیلوفر

حسابدار

1=0+1

تو ‘یک’ هستی و من ‘صفر’ ،من باشم یا نباشم تو یک هستی… ولی اگر تو نباشی

من هیچم…! ! !


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

معلم ریاضی

Lim (x) = love X---->u X=i

 

با رادیكال عشق بیا تا بشكند مجذور من
چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفای من


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دكتر

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت!


کسی که تو رو دوست داشته باشه، 4 تا بیماری می گیره:
1- فراموشی
2- ...
3تای دیگه شو فراموش کردم!


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بانك

دیشب چک عشق تو را به بانک محبت بردم ، بازهم حسابت خالی بود ، این بار چک را اجرا گذاشتم تا حکم دستگیری قلبت صادر شود .


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

برقكار

عیب کار از جعبه تقسیم نیست ، سیم سیار دل ما سیم نیست...


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اداره برق

سلام ... من از اداره برق مزاحمتون می شم ... شما شاکی خصوصی دارین !!!! آخه برق چشماتون یه نفر رو کشته ...


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اداره گاز

من از اداره گاز مزاحمتون می شم، اجازه می دین لپتونو گاز بگیرم؟


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اداره ثبت - ثبت احوال

از اداره ثبت مزاحمتون میشم ، ناز نگاهتون تو دل ما ثبت شده ! کی میاین سند بزنین !؟


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اداره هواشناسی

سلام من از اداره هواشناسی مزاحمتون میشم ، اینجا یه نفر دلش هواتونو کرده !


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هواشناس
نفسم می گیرد، در هوایی که نفس های تو نیست..


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دولت و مجلس
وقتی که لبت برابرم واقع شد/یک لحظه دلم به بوسه ای قانع شد

قانون اساسی دلم گفت ببوس/شورای نگهبان لبم مانع شد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

نظامی

توی اردو گاه قلبت... منم یه اسیر جنگی...تو منو شکنجه میدی...توی این قلعه ی سنگی.


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مكانیك

پت ! پت ! پت !
پت ! پت !
پت !
این صدای موتور قلب منه که از دوریت ، به پت پت افتاده !!!


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

راننده تریلی

از عشق تو لیلی / رفتم زیر تریلی (واسه گریسکاری)


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
ستاره شناس - منجم

ستاره ها وقتی میشكنن میشن شهاب
اما دلی كه میشكنه میشه یه سوال بی جواب . . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قاضی - وكیل

در سکوت دادگاه سرنوشت عشق بر ما حکم سنگینی نوشت، گفته شد دلدارها از هم جدا، وای بر این حکم و این قانون بی رحم!


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

فرش فروش

از  فرش فروشی مزاحمتون می شم اجازه می دی دلمو فرش زیر پات کنم تا هیچ جا جز دل من پا نزاری!


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

روان پزشك
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

معلم املا
واسه مشق شبت بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

صدابردار

?تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم
?/صدای تو وقتی که هستی ?/صدای اس ام اس تو وقتی که نیستی


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

معلم زبان فارسی

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

نقاش

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد!!!


عاشقی مقدور هر عیاش نیست، غم کشیدن کار هر نقاش نیست..


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

نویسنده

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را/قلم گفتا برو بیمار عاشق/ندارم طاقت این بار غم را


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

املاک

سلام. از املاکیه عاشقان مزاحم میشم، قلب شما مستاجر نمیخواد؟؟!




:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: