اس ام اس جمله سازي
نوشته شده توسط : نیلوفر

لوستر : من?تا دختر دارم یکی از یکی لوستر!!!
_____________________________________

لوبیا : کوچولو بیا!!!
_____________________________________

مناجات : مونا جات رو بنداز بخواب!!!
_____________________________________

جام جم : من که از خواب پا میشم جامو جم میکنم!!
_____________________________________

توکیو : ما که خدیجه رو دوست داریم تو کیو؟!!!
_____________________________________

مینا : با قاسم اینا رفتیم بیرون!!!
_____________________________________

نجیب : من یه شلوار دارم نه جیب داره نه زیپ!!!
_____________________________________
خرچنگ : کره خر چنگ نزن!!!
_____________________________________

چیپس : چی پسر خوبی چی پسر خوبی!!!
_____________________________________

تلاش : مادرم رفت طلاشو فروخت!!!
_____________________________________

بنزین : خوش به حال شما که سوار بنزین!!!
_____________________________________

اختاپوس : اوخ تا پوستم نسوخته برم زیر سایه!!!
_____________________________________

ابریشم : هوا ابریشم خوبه ها!!!
_____________________________________

توله سگ : توله سگ ضربدر عرض سگ برابر است با مساحت سگ
_____________________________________

هندونه : هند اونه که بغل پاکستانه
_____________________________________

مردان آنجلس : زنانه اینجاست مردانه آن جلست.
_____________________________________

شمشیر : فداتشم شیر می خوای ؟؟؟
_____________________________________

کاروان : توی حمام هیچوقت دوش کاروان رو نمی کنه
_____________________________________

قیمت: مامان بدو تو آشپزخونه كه خورشت قیمت سوخت
_____________________________________

اتوبوس : اطو بوس كردم لبم سوخت
_____________________________________

مادر : مادر تهران زندگی می کنیم.
_____________________________________

فرشاد : روح غضنفر شاد
_____________________________________


فرناز : غضنفر ناز نکن
نخ سوزن : من غذا های ایرانی رو دوست دارم نخصوزن چلوکباب
_____________________________________

تلاش : چند روز پیش زنم تلاش گم شد
_____________________________________

شیشه : ساعت یک ربع به شیشه
_____________________________________

ولیعصر : اینجا الان خبری نیست ولی عصر بیا ببین چه جیگر هایی میان
_____________________________________


آش : محمدی اش صلوات !
_____________________________________

مترو : سر این مترو بگیر!
_____________________________________

بلاغت: بلا قد کشیدیا!
_____________________________________

شمشیر: پاشم شیر بخورم.
_____________________________________

شاملو: امشب شام لوبیا داریم.
_____________________________________

کوبیسم: میخو بکوب ایسماعیل.
_____________________________________

کشور: با کش ور رفتم خورد تو چشمم.
_____________________________________

زنجیر و انجیر : گاهی آدم می خواد زن جیرش بیاد، ان جیرش می آد.
_____________________________________

چیپس: چی پسر خوبی!
_____________________________________

قباد: بزن بریم بسرعت برق و باد...
_____________________________________

ماتیس: مات ایس یور نیم؟
_____________________________________

نجیب: کت من نه استرداره نه جیب.
_____________________________________

ماشین: بیاین همسایه ما شین.
_____________________________________

داشبورد: داییم اومد بچه هاشو ورداشبورد.
_____________________________________

صداقت: داشتم تلفنی حرف می زدم صدا قت شد - الو الو صدا قطع شد
_____________________________________

ترکش: سیگارروباید ترکش کرد.
_____________________________________

پل: چطوری، تپل؟
_____________________________________

ابریشم: هوا ابری شم خوبه.
_____________________________________

تورج: حقوق گرفتم، رفتم همه رو زدم تو رج!
_____________________________________

حمید و فرید: شما با همید؟ چند نفرید؟
_____________________________________

رادار:از اینجا به خونه ما راداره.
_____________________________________

ریلکس: رفتیم باغ‌وحش با گوریل عکس گرفتیم.
_____________________________________

ستیز: موبایل ست ایز آف!
_____________________________________

سوسن: من چلوکباب دوست دارم، مخصوصا با سماق!
_____________________________________

سینا: با عباس‌اینا رفتیم بیرون.
_____________________________________

علی: نشستم رو صندعلی.
_____________________________________

کیشمیش: من پسر عموی علی میشم، تو کیشمیشی؟
_____________________________________

مناجات: مونا جات رو بنداز بخواب.
_____________________________________

مینا و تینا: مامانم اینا با باباتینا رفتن مهمونی.
_____________________________________

ترجمه: عنترجمعه کجا بوذی؟
_____________________________________

عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
_____________________________________

ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون
_____________________________________

جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم
_____________________________________

 کیبورد : کیف من رو کی برد
_____________________________________

فرید و مجید و حمید : شما ? نفرید به قرآن مجید عین همید
_____________________________________

حیدر : دیشب آمدم در خونتون هی در زدم
_____________________________________

زنبور و خر و گاو : زنبور خره، گاو منه!
_____________________________________

جاسوس : اینجا سوسک هم داره ؟
_____________________________________

خمپاره : شلوار من عید غدیر خم پاره شد
_____________________________________

شتر : شو ترکی داری ؟ بده ما هم ببینیم
_____________________________________

عدس : دیگه ادست شما خسته شدم چه قدر جمله بسازم !!!؟
_____________________________________


یه طرف گفتن: با وطنم جمله بساز. طرف گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم! به طرف گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. طرف گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم


___________________________________

به یکی می گن با حیدرجمله بساز. می گه: اومدم در خونه تون هی در زدم، هی در زدم، هیچکی درو باز نکرد. بهش می گن: نه بابا، با آقا حیدر جمله بساز. می گه:‌ اومدم در خونتون، آقا! هی در زدم، آقا! هی در زدم، هیچکی در رو باز نکرد!

____________________________________

(....) می گن با بید یک جمله بساز. می گه: در خانه ما یک بید بید.می گن: اون بید نیست، بوده. می گه: آهان، باشه، در خانه ما یک بود بید.

____________________________________

به یکی می گن با کوش یک جمله بساز. می گه: شلوار من کوش؟ می گن: این که نشد، «کوش به معنی کوشش هست.» می گه: شلوار من کوشش؟ می گن: بابا، کوشش یعنی کار. می گه: خب از اول می‌گفتین، شلوار کار من کوشش؟

_____________________________________

به یکی می گن با اعضای بدن یک جمله بساز. می گه: مری ومعده ومریم از اعضای بدن ما هستند. می گن مریم دیگه چیه؟ می گه مریم جیگره.

______________________________________

به یكی میگن با جیش جمله بساز میگه علی با آبجیش رفت سینما. می گن خره منظورمون شاش بود: می گه خب با داداشاش رفت!

_____________________________________
به طرف میگن با نسترن جمله بساز میگه نمی تونم می پرسن چرا ؟ میگه آخه من با اون جیگر طلا همه کار کردم الا جمله سازی!

____________________________________

به یکی می گن با دوچرخه جمله بساز. می گه: با دوچرخه خسته می شم، ولی اگر می خوای با موتورگازی می سازم.

_____________________________________

به (....) میگن با "آجر" جمله بساز, میگه ایلده با آجر که جمله نمی سازن, با آجر دیوار می سازن

____________________________________

به یارو میگن یه جمله بساز که توش آب باشه . میگه : لوله

___________________________________

به یکی می گن: یه جمله بساز که توش چای باشه. می گه: قوری

___________________________________

به (....)  میگن : با بقیه جمله بساز. میگه : ما دیشب پیتزا خوردیم ! میگن : پس بقیه اش كو ؟ میگه : تو یخچاله .

___________________________________

به یکی می گن با بالش یک جمله بساز. می گه: با تفنگ زدم به یه کفتر خورد تو بالش. می گن: نه، منظورمون توشک و بالش هست. می گه: با تفنگ زدم به یه کفتر توشک بودم که خورد توبالش یا نه.

___________________________________

به معتادی گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه می کشی؟ چلا شیشه می شکنی؟ چلا هف نمی زنی ؟ چلا هشتی ناراحت؟

___________________________________

به یکی می گن هفت هشت تا چند تا می شه؟ می گه: بی خیال، همون جمله رو بگو بسازم.


___________________________________

به یكی می گن با گهر جمله بساز. می گه تو گه هروقت منو می بینی میگی جمله بساز.




:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 3 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: