تکست شعر های آلبوم ساعت 9_سیروان خسروي
نوشته شده توسط : نیلوفر


چه حالی داره:

  میدونم, یه روزی قلب تو مال من میشه

  واسه همیشه

  میخونم, اگه با هم بمونیم تا همیشه

  چی میشه

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی چه حالی داره

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی چه حالی داره

 

  واسه من, با تو بودن مثل حس پروازه

  اینو میدونی

  پس بگو, تا آخر دنیا پای عشق من

  میمونی

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی چه حالی داره

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی..

  با کارات, میگی منو نمیخوای

  اما میدونی, من کوتاه نمیام

  هر کاری کنی, برام مهم نیست

  جز تو هیچکی رو دیگه نمیخوام

  نمیخوام

  نمیخوام

  نمیخوام

  نمیخوام

 

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی چه حالی داره

  با تو بودن, تو رو دیدن, به روی غما خندیدن

  نمیدونی چه حالی داره

  میبرمت اون بالاها

  میچینیم ستاره ها

  نمیدونی چه حالی داره

 

  با تو بودن

  ..

  تو رو دیدن

  ..

  با تو بودن

  ..

  تو رو دیدن

________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

امروز میخوام بهت بگم: 

  اگه هنوز, به یاد تو                   چشمامو رو هم میذارم

  اگه تو حسرتت هنوز                هزار و یک غصه دارم

  اگه شبا, به عشق تو                پلک روی پلک نمیذارم

  میخوام تو اینو بدونی                من راه برگشت ندارم

{ امروز میخوام بهت بگم             کسی نمیرسه به پات

  امروز میخوام بهت بگم             هیچکی نیومده, به جات } 2×

 

  نمیتونم, نشون بدم                   دلم چه گوشه گیر شده

  بیا و اشکامو ببین                      اگر چه خیلی دیر شده   

  باور اینکه بتونم                         بی تو باشم سخته برام             

  نمیشه که دل بکنم                   عشقو بذارم زیر پام

{ امروز میخوام بهت بگم             کسی نمیرسه به پات

  امروز میخوام بهت بگم              هیچکی نیومده, به جات } 2×..به جات

 

  امروز میخوام بهت بگم              کسی نمیرسه به پات

  امروز میخوام بهت بگم              هیچکی نیومده, به جات..به جات

  کاشکی تو چشمام بخونی         پشیمونم از هر چی بود

  تمام تقصیرو بذار                        به پای این دل حسود..حسود

________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

 آره:

  من دوست دارم قدر ستاره های آسمون

  اگه تو دوسَم داری بیا و پیش من بمون

  وقتی تو با من باشی, انگار دنیا مال منه

  همه ی خوشبختیا میاد به من سر میزنه

{ آره                 خیلی دوست دارم

  آره                 خیلی زیاد

  آره                 تو مال منی

  آره                 اگه دلت بخواد } 2×

  اون که میمیره برات, دیوونته خود منم

  حتی نمیتونم یه لحظه ازت دل بکنم

  با خوشحالم بی تو زندگی معنا نداره

  وقتی تو با من باشی انگار دنیا مال منه

{ آره                 خیلی دوست دارم

  آره                 خیلی زیاد

  آره                 تو مال منی

  آره                 اگه دلت بخواد } 2×

 

{ آره                 خیلی دوست دارم

  آره                 خیلی زیاد

  آره                 تو مال منی

  آره                 اگه دلت بخواد } 2×

  من دوست دارم قدر ستاره های آسمون

  اگه تو دوسَم داری بیا و پیش من بمون

  وقتی تو با من باشی, انگار دنیا مال منه

  همه ی خوشبختیا میاد به من سر میزنه

{ آره                 خیلی دوست دارم

  آره                 خیلی زیاد

  آره                 تو مال منی

  آره                 اگه دلت بخواد } 4×

  آره..

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

زندگی همین امروزه:

  دیروز, یه سؤال بی جوابه

  دیروز, یه توهم یه خوابه

  دیروز, تو قولتو شکستی

  روبروی اشتباه اون, چشماتو بستی

  باور کن, زندگی همین امروزه

  لحظه ای که تکرار نمیشه

  فرصتی که هیچ وقت نداشتی

  شاید تنها شانس تو, همین امروزه

  همین امروزه

 

  دیروز, یه صدای بی احساسه

  اقرار به خیانت بدون هراسه

  امروزتم, میگذره به سادگی

  امروز فردای دیروزه

  تو همون آدم همیشگی

  گذشته, تو رو تا کجا میبره

  توی ذهن تو, بگو چی میگذره

  بگو چی میگذره

  باور کن, زندگی همین امروزه

  لحظه ای که تکرار نمیشه

  فرصتی که هیچ وقت نداشتی

  شاید تنها شانس تو, همین امروزه

  همین امروزه

  اگه ثانیه هات میسوزن, تو آتیش گذشته

  تو خودت مقصری

  بار سنگین گذشته رو تا کجا

  با خودت میبری

  با خودت میبری

 

  باور کن, زندگی همین امروزه

  لحظه ای که تکرار نمیشه

  فرصتی که هیچ وقت نداشتی

  شاید تنها شانس تو, همین امروزه

  همین امروزه

  باور کن, زندگی همین امروزه

  لحظه ای که تکرار نمیشه

  فرصتی که هیچ وقت نداشتی

  شاید تنها شانس تو, همین امروزه

  همین امروزه

  همین امروزه

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

منو نگاه کن:

  منو نگاه کن, ببین چه خوشحالم

  چیزی نمیخوام, چون که من تو رو دارم

  با تو میتونم برم به اون بالا

  جایی که هیچکی, ندیده تا حالا

  میدونی چشمات همه ی دنیامه

  همیشه اسمت روی لبامه

  ماه و ستاره پیشت کم میارن

  آخه واسه گفتن, حرفی ندارن

  با من باش و

  اینو میدونی میمونم همیشه باتو

  با من باش و

  قصه ی عشقو میخونم همیشه با تو

 

  برای دنیا شاید یکی باشی

  ولی واسه یه نفر, همه ی دنیاشی

  منو نگاه کن واسه تو میخونم

  به پای عشقت همیشه میمونم

  میدونی چشمات همه ی دنیامه

  همیشه اسمت روی لبامه

  ماه و ستاره پیشت کم میارن

  آخه واسه گفتن, حرفی ندارن

  با من باش و

  اینو میدونی میمونم همیشه باتو

  با من باش و

  قصه ی عشقو میخونم همیشه با تو

  اینو گوش کن

  توی مغزت خوب فروش کن

  اگه حتی صد تا بدخواه داری

  هواتو دارم هر جا باشی

  اینو میدونی که میمونی با من

  و میتونی بخونی قصه ی عشقو با من

  حالا همه باهم

  دستا, بالا, حالا, با ما

  بالا, پایین, همه, یالا

  حالا بیا جلو بمون با من

  که ببینم تو عاشقی یا نه

  میخوام بیام بگیرم دستاتو

  اینو میدونی که میمونم همیشه من, با تو

  با من باش و

  اینو میدونی میمونم همیشه باتو

  با من باش و

  قصه ی عشقو میخونم همیشه با تو

  با من باش و

  اینو میدونی میمونم همیشه باتو

  با من باش و

  قصه ی عشقو میخونم همیشه با تو

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

دلم گرفته:

  نمیدونم چی باید بخونم                          اشکام پایین میاد رو گونم

  شاید سرنوشت ما همین بود                  بی تو من تنها بمونم

  یه نگاه گرم و عاشقانه                           من و تو تواون هوای برفی

  گذر ثانیه های آخر                                  یه سکوت, نه صحبتی, نه حرفی

  دلم گرفته

  بازم یاد روزای گذشته دارم میفتم            دوست دارم هایی که من به تو میگفتم

  دلم گرفته

  دیگه نمیتونم من اینجا آروم بشینم           تویی برام عزیزترینم

 

  صدای عقربه های ساعت                       میگه فرصتی باقی نمونده

  شاید بار آخر ِ تو رو میبینم                        کسی سرنوشتشو نخونده

  وقتی که گفتی خدانگهدار                       تو رو با یه لبخند جا گذاشتم

  اما تو نبودی تا ببینی                               غیر گریه چیزی نداشتم

  دلم گرفته

  بازم یاد روزای گذشته دارم میفتم            دوست دارم هایی که من به تو میگفتم

  دلم گرفته

  دیگه نمیتونم من اینجا آروم بشینم           تویی برام عزیزترینم

 

 

  دلم گرفته

  ...

  دلم گرفته

  ...

  ...

  ...

  دلم گرفته

  ...

  ...

  ...

  دلم گرفته

  ...

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

تکرار:

{ خسته شدم از خواب و رویا

  خسته شدم از دست دنیا

  خسته ام من از رنگ تکرار

  خسته از این چشمای بیدار

 

  یه دنیا غم باز تو راهه

  آسمونم تو فکر ماهه

  آخر قصه تلخه سیاهه

  دیگه حتی عشقم گناهه }  2×

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

اون روزا:

  روزای گرم تابستون               هنوز از یادم نرفته

  اون روزا ندیده بودی               ماه هوای غم گرفته

  نمی دونستیم تو سرما           گل یخ بسته می میره

  ابر خاکستری یک روز              روی خورشید و میگیره

 

  اون روزا ما به نگاهی              دل میباختیم عاشقونه

  فکر می کردیم که همیشه      دلمون عاشق میمونه

  باورش سخته که امروز            بین ما محبتی نیست

  برای بخشش احساس            دست با سخاوتی نیست

  

  اون روزا بین من و تو                حرف عشق و سادگی بود

  توی قلب پر امیدت                   شور و شوق زندگی بود

  دیگه فرصتی نمونده                 وقت رفتن به فرداست

  فردایی که دستای ما               سرد و خسته, تک و تنهاست

 

  اون روزا ما به نگاهی                دل میباختیم عاشقونه

  فکر می کردیم که همیشه       دلمون عاشق میمونه

  باورش سخته که امروز            بین ما محبتی نیست

  برای بخشش احساس             دست با سخاوتی نیست

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

ساعت 9:

  ساعت 9, یه خیابون, من تنها            

  یه عالم فکر, نم بارون, چند تا رویا

  آدما, تصویر کوتاه, تو خیابون           

  یخ زده خاطره ها تو نگاهشون

 

  تو پیاده رو, انگار تو رو میبینم            

  چقدر شکل توِ, بذار ببینم

  رد شدی یا که هنوز همون جا هستی    

  منو میبینی یا باز چشماتو بستی

  زیر پامون, خش خش برگای زرد   

  مثل دوستیمون, هوا خیلی سرد

  اما چه خوب بود

  یه کافی شاپ, قهوه و تلخیه حرفات

  چشمات و بغض من و سردی دستات

  اما چه خوب بود

  اما چه خوب بود

  دلم یه جوری شد, همون نگاه بود

  خاطرات ما دو تا, همین جاها بود

  انگاری چند سال پیش, همین روزا بود

  فکر کنم اون آخرین خاطره ها بود

  خیلی دیره, وقت فکر کردن ندارم

  نمیدونم چرا باز, یادم میارم

  دوست دارم فکر نکنم, اما نمیشه

  اون نگات دیگه ازم, جدا نمیشه

  زیر پامون, خش خش برگای زرد   

  مثل دوستیمون, هوا خیلی سرد

  اما چه خوب بود

  یه کافی شاپ, قهوه و تلخیه حرفات

  چشمات و بغض من و سردی دستات

  اما چه خوب بود

  اما چه خوب بود

 

  زیر پامون, خش خش برگای زرد   

  مثل دوستیمون, هوا خیلی سرد

  اما چه خوب بود

  یه کافی شاپ, قهوه و تلخیه حرفات

  چشمات و بغض من و سردی دستات

  اما چه خوب بود

  اما چه خوب بود

 ________www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com__________

  تو مریضی:

  سیروان..یاس..زانیار

  تو..نمیتونی تو دنیا            عاشق کسی بمونی

  هنوز یاد تو ندادن              سر وعده هات بمونی

  تو بعد یه وقتی که            عشقو تو دلت باور نداری

  هر کی عاشق تو باشه     دوست داری تنهاش بذاری

 

{ تو مریضی

  تو مریضی                         آره یه مریض بی اراده

  تو مریضی                         اون که قلبشو دست هیچ کسی نداده }2×

 

  واسه رفع درد زخم قلب خستم

  دست سرد نحستو وردار از رو دستم

  پست رذلی هستی اصلاً

  شست دست راست من میگه دیگه با من نیستی

  ریسکه بخوام با تو باشم

  مگه دیوونه ام دعوا کنم از صبح تا شب

  اونم با کی با تو یه آدم ناتو

  بابا جمع کن و برو ناتو

 

  یادته روزایی که من تو هر لحظم

  به تو گفتم بی تو دیگه نه اصلاً

  ولی حالا رسیدم به مرز سکته

  پس دیگه نمیکنم من یه لحظه فکرت

  توی عشق من ردی

  تو واسه پیشرفت من سدی

  حالا که این همه باهام ضدی

  بکش کنار بذار باد بیاد؛ بعدی

{ تو مریضی

  تو مریضی                         آره یه مریض بی اراده

  تو مریضی                         اون که قلبشو دست هیچ کسی نداده }2×

 

  واسه تو دلم نداره

  عشق و احساس و خیانت

  زندگیت یه عنکبوته

  همش از روی عادت

  جلوی آینه نمیری

  ببینی ازت چی مونده

  میدونم یه نفر مثل خودت

  تو رو سوزونده

{ تو مریضی

  تو مریضی                         آره یه مریض بی اراده

  تو مریضی                         اون که قلبشو دست هیچ کسی نداده }2×

 

  بگو چطور به تو بگم بسه دیگه

  از دستت حالا شدم خسته دیگه

  من دلشکسته شدم ز دستت

  حالا من یه حرفی دارم بگم بهت

  من حتی وقتی پراز

   درد و رنج و پر از سختی بودم

  تنها بودم من با درد خودم

  نخواستم با تو همدردی کنم

 

  یادته روزایی که من تو هر لحظم

  به تو گفتم بی تو دیگه نه اصلاً

  ولی حالا رسیدم به مرز سکته

  پس دیگه نمیکنم من یه لحظه فکرت

  امروز تو تقویم علامت گذاشتم

  پاک کردم من گله ای که از تو داشتم

  آره پس تو باش با همون عشق جدیدت

  ولی متأسفم برات عشوه ندیده

 

{ تو مریضی

  تو مریضی                         آره یه مریض بی اراده

  تو مریضی                         اون که قلبشو دست هیچ کسی نداده }2×

 

  تو مریضی..




:: بازدید از این مطلب : 1580
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: